.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد. هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: فروش گونه‌های مهاجم و در معرض انقراض شامل سمندر لرستانی، لاک پشت و گیاه سنبل آبی جرم است. این سه گونه را نخرید؛ سمندر، لاک پشت و سنبل آبی
مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: فروش گونه‌های مهاجم و در معرض انقراض شامل سمندر لرستانی، لاک پشت و گیاه سنبل آبی جرم است.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمام مجوزهای زیست‌محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ‌گونه تغییری و با جدیت دنبال خواهد شد.‌ «سد فینسک» پروژه ای با تمام مجوزها و ردیف اعتباری با جدیت تمام در حال اجراست
استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمام مجوزهای زیست‌محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ‌گونه تغییری و با جدیت دنبال خواهد شد.‌(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است. ورود ماه به عصر جدیدی از تحولات
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است.(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد .... گازی ها هشدار دادند / ضرورت تامین سوخت جایگزین در «سیمان نکا» + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد ....(ادامه)
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: برای خودروی جدید آریا هیبرید برقی و تمام برقی در حال انجام استاندارد‌های نهایی هستیم. عرضه آریا هیبرید برقی و تمام برقی از اوایل تابستان سال آینده
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: برای خودروی جدید آریا هیبرید برقی و تمام برقی در حال انجام استاندارد‌های نهایی هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان  در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است .... دولت شرکت شهرک‌های صنعتی را از نظر اعتباری تقریباً رها کرده است
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است ....(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است. وزیر صمت: به جای خودروسازی خودروبازی می‌کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است.(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد. هشدار نشریه انگلیسی از فاجعه زیست محیطی بمب فسفری در غزه و لبنان
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد.(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
 یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود.

معیشت و رفاه عمومی اولویت اساسی است/ فراموشی معضل پسماند مازندران/ پیشگیری از اجرای طرح انتقال آب مازندران
یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود. (ادامه)
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود.

راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال و کک در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.